9.7.1517 / Zürich
Ennius Philonardus, Bischof von Veroli, Gesandter in der Schweiz, setzt nach dem Tod von Johannes Farner Adam Farner als Pfarrer in Eschenz ein. Jakob Nussblinger ersetzt den zurücktretenden Adam Moser als Dekan in Stein. Er beauftragt den Abt von Stein und Roland Göldi, Propst in Lindau, ihn in die Pfarrei einzusetzen und zu verteidigen.
A (Original), KAE, C.B.4
Einsetzung von Adam Farner als Pfarrer in Eschenz und von Jakob Nussblinger als Dekan in Stein
"Joanne Farner praedicto, extra romanam curiam vita functo, ad ecclesiam parochialem in Eschenz, cuius proventus quatuor marcharum argentiae aestimantur, Ennius Phylonardus, episcopus verulanus, magnae ligiae veteris superioris Allemaniae sedis apostolicae ad Helvetios cum potestate legati a latere nuntius, Michaelem Farner, clericum Constantiensem, instituerat. Verum hoc ipso sponte beneficium resignante idem Ennius admittit et substuit antedictum Jacobum Nussblinger; et abbati in Stein et prepostito in Lindauo imperat eundem in possessionem inducere et defendere."
9.7.1517
Urkunde (Latein)
Ennius Philonardus episcopus Verulanus, nuncius in Helvetia, defuncto Johanne Farnero, Adamum Farner, parochum in Eschenz instituerat. Quo resignante, per decanum in Stein, Adamum Moser, Jacobum Nussblinger substituit, et abbati in Stein et Rolando Göldi, praeposito in Lindau ut eum in parochiam inducant et defendant injungit.
abweichende Datierung (7. Juli 1517)